Marzyciel
Dodaj komentarz

Z Dziennika Przygód

Chciałabym się z Wami podzielić kilkunastoma zdaniami, które zapisałam w osobistym Dzienniku Przygód, gdy miałam czternaście, może piętnaście lat (nie było przy nich daty, więc pozostaje mi zgadywać). Ostatnio powróciłam do niego myślami i uśmiechnęłam się szeroko, gdy dotarło do mnie, że dzisiaj posklejałabym je prawie w ten sam sposób, zachowując jego główną myśl i dodając parę „nowych” marzeń, które wpadły mi do głowy od tamtego czasu.

Nadejdzie taki dzień, w którym porzucę wszystkie problemy i złe myśli. Wsiądę do samochodu, zabiorę ze sobą Najlepszego Przyjaciela na Świecie, walizkę z ulubionymi ubraniami i przedmiotami łapiącymi chwile ulotne, i pojadę przed siebie. Bez konkretnego celu. W kieszeni schowam portfel z oszczędnościami oraz paszport, który pomoże mi w pokonywaniu granic. Nie wiem, ile czasu zajmie podróż. Zakończę ją, gdy poczuję się spełniona i zechcę powrócić do ukochanego domu.

Wyruszę naprzód. Moim jedynym pożywieniem będą przydrożne owoce, czekolada oraz wafle ryżowe i kawa, którą znajdę na każdej stacji benzynowej. Czasami zatrzymam się gdzieś na dłużej. Wyciągnę z bagażnika namiot oraz dwa śpiwory – dla Najlepszego Przyjaciela na Świecie i dla mnie. Rozbijemy się nieopodal rzeki lub jeziora, rozpalimy ognisko i poszukamy spadających gwiazd na niebie. Weźmiemy ze sobą gitarę, która potowarzyszy nam podczas letnich, ciepłych wieczorów.

Poznam wielu ludzi, którzy opowiedzą mi o swoim życiu, nauczą miejscowych piosenek i zaprowadzą do miejsc, o których dotychczas mogłam jedynie pomarzyć. Chcąc na zawsze zapamiętać wyjątkowe osoby, poproszę je o inspirujący wpis do Dziennika Przygód oraz wspólne zdjęcie. Zgromadzę także wiele pamiątek z Mojej Podróży Życia; pocztówki, przysmaki, bilety, muszelki, monety, bransoletki czy śmieszne magnesy na lodówkę.

Radio w samochodzie całymi dniami będzie odtwarzać ulubione piosenki Najlepszego Przyjaciela na Świecie i moje. Wspólnie odwiedzimy najwspanialsze zakątki tego świata. Polecimy balonem, zanurkujemy w oceanie u boku największego wieloryba, przeczytamy najmądrzejsze książki w dziejach ludzkości, odkryjemy szczęście, odnajdziemy swoje życiowe cele i poczujemy się wolni… niczym ptaki.

Skomentuj

