24h
Dodaj komentarz

Pamiętaj

Dzień dobry wszystkim!

Znalazłam ten wpis na jednym z blogów uwielbianych przeze mnie za tematykę, piękne fotografie, przekazywaną energię oraz artykuły, z których wciąż dowiaduję się więcej o świecie i uczę o inspirujących miejscach wypełnionych sztuką – Free People.

Wczoraj, gdy świat już spał, a każda żywa istota wyruszyła w podróż do Krainy Snów, leżałam otulona kołdrą w ciemnym pokoju i wyobraźnią chłonęłam słowa znalezione na tej stronie. Jeden post szczególnie mnie zainteresował, a ponieważ nastał poranek i możemy zacząć dzień od nowa, pozwalając wschodzącemu słońcu przeniknąć jego niewidzialną postać, uznałam, że to doskonała pora, by podzielić się z Wami nietuzinkowym tekstem Anny Flynn.

Bądź ciekawy. Zadawaj pytania. Słuchaj. Pamiętaj o urodzinach. Pamiętaj nazwy miejsc. Pamiętaj rasy psów. Pamiętaj, co czytałeś, jakie filmy zobaczyłeś.

Zapamiętaj swój numer rejestracyjny, numer ubezpieczenia społecznego, numer telefonu, numer paszportu, numer konta. Zapamiętaj poezję.

Bądź uprzejmy. Bądź zamyślony. Bądź spontaniczny.

Bądź bystry. Bądź zabawny.

Pamiętaj nazwy gór, jak zimna była rzeka.

Pamiętaj ceny paliwa. Pamiętaj kolor ręczników w łazience.

Bądź przyjazny. Bądź podekscytowany. Pamiętaj, żeby się uśmiechnąć.

Pamiętaj, że nigdy nie musisz się uśmiechać.

Bądź cichy. Bądź spokojny. Pamiętaj, co zjadłeś i nazwę potrawy, którą zjadłeś.

Bądź pewny siebie.

Bądź szczery.

Pamiętaj numery telefonów. Rób notatki. Pamiętaj, żeby zrobić zdjęcie.

Bądź pewny.

Pamiętaj, skąd pochodzisz.

Bądź słodki. Nie zbyt słodki. Pamiętaj, żeby zadzwonić. Pamiętaj kota wspinającego się po twoim swetrze. Pamiętaj swoją pierwszą przejażdżkę metrem.

Pamiętaj ostatnią kąpiel w jeziorze.

Bądź rozsądny. Pamiętaj ostatni raz, gdy cię zobaczyłam.

Pamiętaj zapach bzów.

Pamiętaj swoje imię. Bądź silny. Bądź odważny.

Pamiętaj, żeby nie przestawać.

Skomentuj

